Svärmor

Sitter på tåget på väg till svärmor i Sollentuna. Alex jobbar så jag passar på att åka iväg för att hjälpa Eva att packa och rensa lite hemma inför flytten. :)
Donna har jag med mig. Men eftersom jag är så rädd om hennes lilla mage så får hon numera sitta i min fred Perry väska med en filt i och där ligger hon som en princessa! Igår när hon låg i sängen och hade bäddat in sig själv under mitt täcke så la hon sig på rygg med magen uppåt och sträckte på sig. Och då kände vi en valp där inne :D och om två veckor kommer man kunna både se och känna hur dem sparkar där inne.
Har läst på fullt ut nu och är fullt förberedd för allt som väntar då valparna kommer. Vi vet än så länge hur många det blir men jag tror vi tar det som en överaskning och väntar och ser hur många det kommer istället :)
Spännande spännande <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0