Slask och kuddar

har rast på jobbet nu.. Har varit vaken sedan 04:30 och är heeelt död efter dagen.. och eftersom jag inte kunde somna inatt. :(
Så nu vill jag bara bara hem till sängen och mina underbara kuddar!! Och bara SOVA!!!!
Jag kommer nog förmodligen att sova hela kvällen plus natten.  men det kommer nog att göra gott inför imorgon. Så jag kanske är lite piggare.. eller så mår jag väll ännu sämre eftersom det känns som att jag håller på att bli sjuk.
Längtar efter min UNDERBARA Alex gör jag också!!!   Och han är inte hemma fören kring 22:00 :(
Men men tiden går nog fort bara jag somnar.

Denna vecka går riktigt fort och jag vill ha helg nu..  Vill bara slappna av och bli frisk NU NU NU!!!


jag har lyckats halka i slasket 3ggr under loppet av två veckor.. Så mina knän ser hemska ut.. Dem är både blå och röda..  Ursha.. :(

GE MIG HELG!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0