Onsdag morgon

Godmorgon!
Sitter på bussen på väg till jobbet. Jobbar 6:30-16:00 idag så det blir en lång dag. Och jag har lyckats sova dryga en timma inatt :(
Har ont i halsen och kunde knappt andas i natt.
Min underbara älskling försökte klappa och pussas på mig hela natten för att jag skulle kunna sova<3
Men efter många timmars försök, lyckades jag somna i hans famn. Och jag han knappt somna fören larmet skrek och det var bara att gå upp :(
Så jag lär tvär slockna när jag kommer hem idag :(
Känns som att det kommer att bli en jobbig dag.. Men men.. Det är bara att bita i och hoppas att dagen swishar förbi.

Längtar hem redan :(


Uuuurshhh ingen bra morgon alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0