2012-01-23

Nu går dagarna riktigt fort tycker jag.. Januari har bara swichat förbi och det är snart Februari.
jag fyller år 10:e och Valparna är beräknade just till den 10.e/11.e
Är på jobbet just nu och har rast mitt inne bland kaoset på fritids..  Börjar få huvudvärk och jag har möte fram till 18:00 idag.. SUCK Lär väll vara hemma si så där 19:00 - 19:30 Beroende på den där ***** tåg trafiken..
Hela hela förra veckan så vart det KAOS bland tågen.. Inte ett enda tåg var i tid. Alltid minst 15minuters försening då jag åkt hem från jobbet.
Min älskling jobbar sent ikväll.. Så jag ska typ bara kasta i mig nått snabbt när jag kommer hem och sen bara dö framför TV'n.
Känner ingen ork att göra någonting annat.

Vart kom snön ifrån???
Jag hade önskat mig snö så hårt INNAN julen.. men nu var det ju bara jobbigt att det kom snö..  Suck..

(Längtar till våren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0