FREDAG

Äntligen fredag!!!!!
Ikväll blir det fredags mys hemma i soffan med min underbara älskling!
Käka nån god middag och bara gosa ner under en filt och glo film. Ingen ork att göra någonting. Vill bara ta det jätte lungt ikväll. Är jätte jätte trött.. :(
Känner att jag behöver helg nu för att återta krafter inför nästa vecka.
Nästa vecka jobbar jag bara måndag, tisdag och Onsdag. Är ledig resten av veckan eftersom jag måste vara hemma med Donna. För valparna kan komma allt mellan torsdag och söndag nästa vecka! Bara en vecka kvar nu. Shit vad 8 veckor har gått snabbt.
Jag hoppas att nästa vecka går riktigt snabbt så att dem kan komma ut!! :D
Längtar så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0