Ynkelskrynkel

Såå.. Godmorgon igen då.
Vaknat för typ tredjegången gillt nu. Men men att vakna till denna view varige morgon är aldrig fel. *blink*
Fast idag är min älskling ett ynkelskrynkel (sjuk med andra ord) så idag har han fått order utav mig att stanna i sängen hela dagen. Eller minst gå till soffan och lägga sig där. Ursha han låter Inge bra alls. Hostar och har sig min fina karl.
Med det kommer att vara full fart på mig idag ialla fall. För idag ska det storstädas och tvättas fönster innan det blir alldeles för kallt.
Måste ner och boka en tvättstugetid idag också. Men efter allt detta så blir det bara lugn och mys. Det är ju trotts allt fredag idag :)



Min sjukling, mitt ynkelskrynkel! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0