VIKTOR & ROLF

FREDAG
Rise and shine babes!!!
Idag är det äntligen Fredag. Sitter på bussen på g upp till Arlanda stad ska besöka arbetsförmedlingen och fönster shoppa lite typ innan jag beger mig hemmåt igen. Idag ska jag enbart försöka få tag i ett jobb som jag verkligen vill jobba med. Någonting som verklign är jag! Men vad är jag(?) Det är det problemet jag har, att jag inte har någon som Hellst aning om vad jag vill jobba med. Fast jag vill ju mer än allt annat komma in på en Florist utbildning och i framtiden öppna min egen butik som designar sermoni buketter. (typ bröllop, dop, begravningar) det vore en dröm det!!
När jag kommer hem sen vlir det nog till att röjja lite hemma tills min prins kommer hem från jobbet. Då blir det att hoppa i. I bilen och åka upp till ICA MAXI och handla lite. Fylla skafferiet och piffla med basvaror.
Hmm får se vad det kan tänkas bli för middag ikväll. Har tänkt på att försöka få ihop Amerikan pancakes med färska bär till desert.. Aaa eller till Fredagsmyset!


Så här fick kläd styscheln se ut en Fredag som denna.
Jag fick en ny liten smidig och praktisk väska av min underbara Mamiii. och det bara skrek mitt namn om den. I LOVE IT!!! En liten svart VIKTOR&ROLF väska med handleds band. vad tycks?? :D




Kommentarer
Postat av: juicy

Då tycker jag att du ska plugga till florist och öppna egen butik sen :)

2011-09-16 @ 16:45:32
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0