Typ en regning Onsdag.

Blev så sent igårkväll. Så hade ingen ork att skriva nått. Det var istortsett direkt ner i sängen bara. Godmorgon godmorgon.

Skönt att få sova ut fram till 11.00 Och inte behöva stressa heller.. utan jag kan i lugn och ro gå ut med vovven. Äta frukost(lunch) glo tv och Fixa mig.
Fick massor av Pussar av min älskling innan han åkte till jobbet! *Happy Face* Idag blir det inget mer än att jobba typ..
Väntar fortfarade på att Iphonen ska bli upplåst så att jag kan blogga via den och hålla mig och er lite mer uppdaterade i min vardag.
Var Ute med Lilltjejen nyss och det regnar ju inte nådigt där ute.. Och donna Hatar att bli blöt om tassarna när det regnar.. Så hon försöker lixom dra upp alla tassar samtidigt.. haha :P Men de går inte sådär jätte bra. Hon och mitt paraply är inte bästa vänner heller direkt.. Hon morrar åt det när jag kommer för nära.. ahha Jag vet inte varför men hon verkar inte tycka om det.

Froosh
Jag har blivit helt besatt i Smooties.  Och det här är dem bästa jag vet!
Har ni inte testat dem så säger jag bara Give it a try, because you will kill for them in the end!
Finns i Smakerna | Banan, ananas & kokos | Mango & Apelsin | Jordgubb & Banan | Hallon & Blåbär | Goji & Acerola |

Och jag diggar ettiketterna stenhårt ;D haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0