Trötter

Onsdag förmiddag och jag kom hem från Väsby nyss :)
Myser just nu med alex innan han ska iväg till jobbet. Har gräddat pannkakor till frukost idag. Yammiii!!
Det känns som om denna dag kommer bli en tråk dag. En sån där trist dag med trist väder. Men men får väll se vad som händer. Donnisen är lika trött hon. Och ligger bara i soffan och gäspar.

ÄNTLIGEN är Blogg.se appen för iphone här!!!!! I love it!! Nu går det att blogga enkelt och med bilder direkt via telefonen. Wonderful!!!

Ska pussa min älskling hejdå nu och ta och blunda till en film i dryg en timma innan jag ska försöka hitta på nått. Tror faktist att jag och Donna tar en långpromenad i skogen och ser om vi kanske hittar någonting gott ibland mossa,stenar, barr och löv.

Kanske får ihop några fina höst bilder också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0