Tredje September

Lördag eftermiddag.  Och jag har precis gått igenom dagens bilder från kameran. Fick några riktigt bra bilder på min fina Karljävel <3
Idag har vi vart på lite äventy. Furst tog vi en tripp till highlights med Jani och införskaffade oss lite färg. Sen åkte vi tillbax till hemmaplan där vi hamnade i Tingvalla för att kika lite när älsklingens polare skulle måla. Och sen drog vi och käkade på Kinan.
Har vart en skön dag men extremt fint väder. Ikväll händer ingenting speciellt. Har inte orken eller lusten till att göra så mycket annat än att glo film och bara ta det lungt.  Ska nog försöka leka lite extra med kameran och se om jag lyckas få ett fång bra bilder.



Du är min störtsa kärlek <3





<3 NIKON D5100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0