Stars

Sådärja.. Då var Torsdagen också över då. Och snart är det äntligen helg.. aa eller äntligen och äntligen jag jobbar hela helgen så finns ingen helg att längta efter. men men jag får nöja mig med att min karl är ledig och är hemma när jag kommer hem. Så jag har han att gosas med.
Fast imorgon jobbar jag från 11.00 - 19.00 och direkt efter jobbet så åker jag raka vägen hem till min mamii. Och älskling kommer dit också. Vi ska kika på mammas nya lilla familjemedlem Diezel. En liten 8 veckor gammal rottweiler valp. Som hon ska hämta imorgon. Visar bild imorgon kväll sen :)
Har legat framför TV'n typ hela kvällen, hunnit duscha och käkat middag, vart ute med vovven och babblat med Amanda. Så nu känns det som att dagen är över och dags att tänka på att krypa ner i sängen och bli omhållen av min älskling och somna tryggt i hans armar <3
Det har varit riktigt konstigt väder ute idag. Imorse bara vräkte det ner. Och när jag åkte hem från jobbet sken solen och jag höll på att dö i värmen på bussen. Sen bara öppnade sig himmlen igen och det vräkte ner. Och nu är det helt stjärnklart och månen lyser jätte starkt. hmm(?) Psyko September väder.
Men om dryga en och en halv månad så kommer första snön har SMHI sagt. Och belive it or not men jag längtar verkligen efter vintern. Men jag Älskar vintern och dess underbara högtider. JULEN <3 Åååh så jag längtar efter att få Julpynta våran lägenhet. Den är så sjukt fin i sig så jag kan bara tänka mig hur det kommer att se ut i jul sen.
Läste idag på Aftonbladet också att tydligen ska denna vinter bli en riktigt vargavinter med is Kaos i jämmförelse med förra årets.
Mycket Mycket snö hoppas jag på men den där isen och mega kylan klarar jag mig järna utan.

Näe nu är det dax att sussa och invänta en ny arbetsdag. Nattiii!




Ja visst fan. Vårat nya vardagsrumms bord lovade jag ju att kasta upp en bild på.
Inget speciellt men det passar in i resten av möbleringen och enligt mig är det faktist snyggt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0