Sköljmedel

Godmorgon härliga Lördag.
Solen skiner men det är lite kyligt ute.. Jag är morgonpigg idag och har vart vaken sen 09:00 ungefär. Har hunnit käkat frukost och nästan sorterat klart färgerna på tvätten. Jag är noga med det så att ingenting blir missfärgat eller förstört. Och någonting som jag tycker är viktigt när man tvättar är att få kläderna att lukta gott.. Jag är helt frälst i sköljmedel. Speciellt COMFORT.
Och jag har gärna i halva flaskan när jag tvättar.. haha
Men sen finns det ju dem där plaggen som inte tål skölj medel. tillexempel ADIDAS tål ju inte det.. hmm..Sköljmedlet gör så att ADIDAS kläderna blir missfärgade och noppriga.. Så tänk på det ni som inte visste och undrar varför Zip tröjorna noppar. *Blink*

Har tvättstuga från 11:00-22:00 haha har bokat upp hela dagen.. men det är bara för att imellan just kring 13:30 så kommer Alex mamma och systrar hit. Så ska vi åka in till Sigtuna och Fika. :)
Och Fira att Jennifer fyller 20.

Sen ikväll har jag dock inga planer. Alex jobbar fram till 22:00 Ikväll så nått får jag ta och hitta på.
Kanske åker och våldgästar Mammii eller nått.. Om jag har hunnit klart med tvättstugan det vill säga :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0