Regn och Vildris

Sitter just nu på tåget på väg hem.
Gick kanon bra att jobba idag. Men kommer att vänta och prov jobba några dagar innan jag gör mitt val. Jag har ett jätte jätte intressens jobb jag ska på intervju på, på onsdag nästa vecka och jag hoppas verkligen på det jobbet. Men avslöjar inte ännu vad det är för jobb :) inte fören om jag får det eller inte. *fniss*
Dem var ialla fall jätte nöjda med mig på Fridhemsplan och ville mer än gärna att jag kommer imorgon igen.
Så fort jag kommer hem ska jag ta en prommenad med lilltjejen. Hoppas dock att det slutat regna då så att jag slipper bada henne. :P
Käkade en jätte god lunch innan jag gick.. Bestående av en Sesampanerad kyckling filé, Vildris, paprikasås och sallad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0