Ponyo & Hoppande Bönor

Har varit på lång promenad, fikat på wenys coffie med Amanda och Amanda. Tihii Har hjälpt min underbara svärmor med att små fixa lite hemma hos henne inför fotograferingen av huset. Och just nu ligger jag Amanda och Donna i soffan och kikar på film i väntan på en god middag. Ponyo heter filmen. En sjukt gullig japansk film. Svenska röster så klart :) Kan lägga upp en bild och förklara lite mer om filmen sen :) bloggar ju från iphone så kan inte lägga upp några bilder. :/ Amanda fick en present av mig idag tihhiii. Vi var in på Arken och dem hade precis fått in ett gäng med hoppande bönor. Fick världens minnen sen jag var liten och mamma köpte sånna till mig. *ler* ååh så glad hon blev. Men nu ska jag kika klart på filmen och sen käka middag. PUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0