Pappa

Ligger ner krupen i sängen och sneglar ut på TV'n i vardagsrummet sammtidigt som jag går igenom aftonbladet.se  och bloggar.
Tycker det är obehagligt det här med dem två små pojkarna som jag skrev om igår kväll.. 
Det första jag ser när jag tittar ut genom mitt köksfönster är en grön dörr.. precis lik alla andra men det finns en sak som skiljer dem.. Det är blå vita band kring dören och det står AVSPÄRRAT på en gul skylt.. 
Det känns konstigt att ens grannbarn har blivit dödade..  Ursh :(
Nog om det..  Nu har min Karl äntligen kommit igång med sin matblogg. Så jag kommer att länka den så fort den är i full fart.
Strax ska vi ta och hoppa in i bilen och åka hem till pappa för att käka middag och avnjuta ett mysigt sällskap.
Donna tar vi med oss också. Så blir Nellie och Jonna glada också. Får se vad det serveras för gott.



Tänkte försöka ladda ner några gammla godingar och kika på ikväll i sängen sen.
The Family Addams och The Flintstone
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0