New start

Måndag morgon och en ny start på en ny vecka. Pigg och utvilad, fixad och påklädd, vart ute med vovven, städat och hunnit pussas med min kärlek. Känns skönt att ÄNTLIGEN få känna sig utvilad och faktist känna att jag längtar till Jobbet. 
Känner på mig att det kommer bli en strålande dag. Och att jag kommer skina hela dagen.
Igår så åkte vi ju till IKEA.  Hade en jätte mysig kväll. Och gick bara omkring och mös ibland alla möblerna.
Vi införskaffade oss lite nya små saker och ett nytt vardagsrumsbord.. eftersom vårat hade blivit så pass missfärgat och stod helt vingligt.
(Visar bild ikväll eller imorgon)
Och äntligen så känns vårat sovrum en aning mysigare. Det har varit Kaos där inne ända sen vi flyttade in. men nu börjar det bli lite mer harmoniskt därinne. En gnutta färg och en schysst fondvägg är allt som behövs innan det är komplett :)
Men det får vi ta med tiden sen. ingen brodska resten av lägenheten är ju underbar!  Det här är nog dem, bästa investeringarna i mitt liv. Donna, Alex och Lägenheten <3
Vi har våran egen lilla familj i vårt trygga hem.   Och det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0