När man har tråkigt

Har just nu lunch rast.
Har precis käkat en jätte god fiskgratäng med potatismos.
Men vad gör man när man inte känner dem andra brudarna som jobbar här och när man har rast helt ensam(?) vad gör man då på Fridhemsplan(?) hmmm... Boooring.. Har nå sjukt tråkigt.
Längtar hem till mina älsklingar. Vill ha helg och bara sova ut.
Vill ha jobbet i Väsby... Men men.. Det får jag reda på i slutet av nästa vecka. Hoppas hoppas hoppas!!!
Blev rätt irriterad över att jag blev tvungen att gå på rast nu när jag slutar 19:30 *suck* Nääe tror inte restaurangbranschen är nått för mig. Dumme bara att det är det lättaste jobbet att få.
Jag vill kunna vara kreativ i mitt yrke inte stå i en jäkla kassa dagarna i ända, göra ecpresso, kaffe latte och servera mat.. Okej i en butik med typ kläder. Men inte restaurang.
Det räcker med att Karln min är kock och kreatist. Men men ska jobba vidare nu. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0