Höstigt

Goodmorning. Hoppas ni sovit gott. Det har jag ialla fall gjort. Vaknade av att min prins kramade om mig jätte jätte hårt mitt i natten. Älskar att vakna av det! Tycker det är jätte mysigt. Har hunnit väcka min älskling, fixat lite frukost åt honom, pussat honom hejdå, hunnit somna om i dryga en timma och fixat mig. Nu sitter jag på tåget på g till Fridhemsplan igen :) jobba jobba. Jobbar till 19:30 ikväll. Sen är jag ledig imorgon :) så då blir det bara myspys med min älskling för han är också ledig. Så får se om det är fint väder imorgon så tror jag att vi tar oss en tripp in i skogen och plockar svamp. Nu ska jag fiffla med mascaran på tåget innan jag kommer fram. Have à nice day! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0