Fridhemsplan

Har varit på en arbetsintervju på Fridhemsplan. Det gick kanon. Så jag ska prov jobba på Onsdsg :) Så hoppas det går bra. Men det är klart det gör. Just nu är jag i Stadsparken på Kungsholmen inne på Electrolux, på Evas jobb ( min underbara svärmor) ska åka hem till henne om en liten stund och käka lunch :) Btw.... När jag gick av tåget tidigare idag så regnade det och blåste så mycket att paraplyt vände sig åt fel håll..och när jag skulle rätta till det så rammla jag ner från trottoar stenen och rakt ner i en vattenpöl.. Inte nog med att jag blev blöt så tappar jag mobilen rätt ner i vattenpölen och högtalaren pajjar så jag måste ha headset på mig för att höra vad folk säger.. SUCK vilken otur.. Men men. Får se om den fungerar när den har torkat. Ingen större Skada skedd jag bloggar från dem just nu så. :)




(Namnet dock felstavat haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0