Diezel

Lördag eftermiddag. Äntligen hemma från jobbet. Passade på att vinka av Pappa, Åsa, Nellie, Jonna och Oliwia på Arlanda innan jag åkte hem. Dem jävlarna ska till Turkiet och ha det lyx.
Kom hem för en liten stund sen Älskling hämtade mig på station och vi har varit och handlat lite. Så nu ligger middagen i Ugnen och han stack iväg på lite bus och kommer snart hem igen och då har han Filip med sig också.
Själv sitter jag och myser med Vovven i soffan.
ååh på tal om vovve. Vi var ju hos Mamma igår för att kika på hennes lilla plutt. (se bilden nedan)
ÅÅÅÅÅÅHHHHHH jag smälte värkligen. Shit vad fin han är!!!   Ååååh vad jag ska vara hundvakt (A) <3<3

jag längtar efter nästa helg asså..  Då är jag LEDIG!!!!!   Ååååh vad jag ska njuuuuta..
Fast jag i ioförsig ledig från "jobb" Måndag tisdag och onsdag nästa vecka också. :)  Men jag har fullt upp alla dem dagarna.
Måndag blir det till att tvätta hela dagen typ.. *BOORING*  Tisdag ska jag på äventyr i Sollentuna och hämta Alex lilla syrra i skolan och vara med henne hela förmiddagen :)
Och på Onsdag ska vi hem till mormor :)  Mys!
Sen är det jobb Torsdag & Fredag men jag tycker själv att jag är värd lite lungt och ledigt efter att ha slitit 260timmar/månad.

Men nu ska jag njuta av tunna ribbs och ett glas Iskall Cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0