Borde stå still

Tiden går så fruktansvärt fort. Tycker inte alls att det känns som att det snart var 3år sen jag hämtade min lilla skrutt. Åååh så liten och busig hon var. Jag kommer ihåg att jag knappt vågade ta i henne för att jag var så rädd att hon skulle gå sönder. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag släpper aldrig henne. Matte och husses ögonsten! Hon är alltid så glad och svansen går i ett, dagarna i enda. Vill alltid leka och busa och sover gärna tätt intill i sängen. välldigt sällan hon vill sova i sin egen säng. Men det skadar aldrig oss att hon hoppar upp och kryper tätt intill och gosar in sig. Hon gör mig alltid så glad.

Tiden borde stå still så att jag föralltid kan ha henne hos mig!!!

Donna, bara några veckor gammal.

Lill skruttan har somnat i en liten mjuk boll.

Em busig liten tjej leker med mattes sko.

 

Och nu är hon en vuxen ståtlig fin tjej<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0