6 saker du inte viste om mig.

1: Jag är jätte kräsen när det kommer till mat.
Jag äter tillexempel inte lök, Sushi, skaldjur, starka saker, svamp etc etc...


2: Jag har bara varit kär på riktigt en gång i hela mitt liv.
Och det är just nu i min underbara älskling Alexander Sandahl <3


3: Jag har fortfarande inte kommit fram till vad jag vill jobba med.
Men jag har insett att retaurang branchen inte direkt är min grej. Trivs dock på cafét jag jobbar på men inte i varmkök.


4: Min största rädsla är Spindlar.
Jag skriker högt och får gåshud så fort jag ser en.


5: Jag älskar svenska filmer.
Jag föredrar hellre en svensk gammal film hemma i soffan än att se nån ny SCFI/ACTION film på bio.


6: Jag trivs enbart i svarta klädesplagg.
Jag hatar färgade kläder. Även fast folk säger att jag passar i färger så får jag panik och sliter av mig plaggen. Jag har en massa färgade plagg men jag använder dem välldigt sällan. Däremot har jag garderoberna fulla med svarta kläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0