570/583

Godmorgon igen då. Vill gärna kunna säga (åååh äntligen helg) men de känns helt meningslöst med tanke på att jag jobbat hela helgen. Drygt är det också att det ska behöva gå såå segt att ta sig ut till Arlanda, med buss byten och så. Det är dock bara 2 bussar men den där jävla Arlanda bussen är ju alltid smock full med folk och stora resväskor oavsett tid på dygnet. Sitter just nu och väntar på bussen hemifrån. Men den är som vanligt sen. Hade ingen ork att sminka mig hemma så får göra det på bussen men jag är van vid det nu så det brukar faktist bli bra :) jobbar ända till 19.00 ikväll. Och jag saknar redan min Karl jätte massor :( Hoppas dagen går fort fort fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0