V.43

Tisdag mitt på dagen. klockan är runt 12.00 Och jag har just nu rast på jobbet. Lunchen och idrotten avklarad för dagen. Nu återstår bara en lektion och sen är det full fart igen på Fritidsgården. Denna vecka blir det fullt upp med att packa inför fritisflytten då vi kommer att flytta fritidset till en annan avdelning under höst lovet nästa vecka. Minns ni när man va liten själv? Alla dessa lov. Vad underbart det var att vara ledig ibland. Påsklov, Höstlov, Sportlov jaåå det finns ju hur många som hellst. och alla studiedagar man bara fick vara hemma och drömma bort typ. Nu är det jobb 5dagar/veckan lixom.. och inte fan får man ledigt mer än på helgerna.. haha men men jag trivs sjukt bra på mitt nya jobb och här tänker jag stanna! Barnen trivs lika bra med mig dem också så det får det hela att falla på platts korekt. Jobbar 8:30-18:00 idag.. vilket innebär att det är jag som stänger. Så jag är väll hemma kring 19:00 nån gång.. Idag blir det bara lungt. hinner inte direkt hitta på någonti9ng.. Så det blir bara hem, middag, piffa till hemma , och sen zappa TV tills min prins kommer hem. <3 Förr förra veckan hade jag och Alex Star Wars maraton och såg en film varige kväll. och nu är alla episoderna igenomkollade. Och denna vecka har vi Harry Potter Maraton. Dem är ju så sjukt bra alla filmerna! Åååh vet ni en sak ? :D Nu i helgen blir det extra sådär mysigt. För jag och min underbara älskling firar 1år tillsammans! Så v får se vad vi hittar på! Men nått extra mysigt blir det iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0