Tapper

En tapper men tyst vecka. Med ett segt internett och en blogg.se app som aldrig fungerar...
Så är vi igång igen. Det går sjukt bra på jobbet :)
Är numera Fritidspedagog på en skola i Väsby!
Trivs jätte jätte bra. Jag har hand om årskurs 1 på förmiddagarna och årskurs 3 på eftermiddagarna.
Och mina fritids 3or är bokstavligt talat änglar! Underbart!!

I helgen hände det inte så mycket. Tog det bara lugnt med min älskling. Va ute och käkade både lördag och söndag. Men ibland får man skämma bort sig. Dock blir jag bortskämd hemma redan med en alldeles egen mat kreatist i köket.

Men idag är det onsdag och jag jobbat från 8:30 - 17:00 :)
Och snart är det helg igen. Veckorna går så sjukt fort. sitter på tåget nu och ska strax av.

Och vet ni? Jag har slutat röka(?) iiiiihhhhh
Har inte köpt ett ciggpaket själv sen i maj-juni typ. Men suget finns ibland ändå. Men jag är jätte duktig :D


Have a nice day! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0