Frost & Paljetter

Tisdag förmiddag.
Sitter nere i min mysiga fritidsgård och är klar med min egen planeringstid. Så jag passar på att kasta upp ett inlägg när jag ändå är i närheten utav en dator.
I morse låg frosten överallt men välldigt tunn. Men konstigt nog var det inte sådär bitande kallt den här morgonen. Det var faktist skönt. fast jag vill ju ioförsig ha den där vargavintern som jag längtat efter sååå länge nu.
Så jag HOPPAS så innerligt att snön kommer lagon till 2.a advent eller nått. INTE en dag senare..
Just nu har mina änglar idrott och idag var det Ninnis tur att vara där så att jag fick gå ner och planera.
Idag ska vi bara fortsätta med det vi påbörjat och slutföra allt pö om pö..
Jag stänger idag så jag slutar inte fören 18:00
Är väll hemma ca: 19:00 så då blir det till att bara komma hem.. Ta en promenad med vovven och sen in och grädda pannkakor till middag. *Yammiii*

Kom i säng jätte jätte sent igår kväll.. så idag blir det hyffsat tidig säng gång..

Minns när man var yngre när man alltid sa att: När jag blir vuxen och flyttar hemmifrån då ska jag vara uppe hur länge jag vill varige kväll.
Men det går fan inte när man jobbar.. haha man är ju såå sjukt förstörd om man går och lägger sig sent och bara får sova 4timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0