14-11-11

Måndag.. En såndär tråkig måndag när det inte händer så mycket..
Jobbar fram till 16:00 idag.. Sen hem.. käka middag och sen bara typ dö framför TV'n eller nått i den stilen.. Ska nog glo filmer tills min Älskling komer hem från jobbet nån gång runt 22:00

Har jag nämnt att vi redan har börjat julpynta lite smått hemma?  *Ler*
Haha jag kunde inte hålla mig..  Det är så mysigt med allt pynt hemma..
Har röda kuddar i soffan och röda plädar. Sen har jag hunnit sätta upp två stora vita stjärnor i vardagsrumms fönstrena och en ljusslinga längs med ballkong räcket.
SUPER FINT!!! :D
Ska knappa in en bild sen ikväll så ni får se :D
Men julgranen väntar vi med ett tag till haha :P  Eftersom vi tänkt att ha en riktigt gran kan det ju vara kul om den lever fram till jul också.
Så typ andra - tredje advent då åker vi ut och hugger oss en präktig fin gran. *Blink*


Ska måla klart den vita grenen här på jobbet och hänga upp den i taket snart också. och sen dekorera den med alla våra fina Julgranskulor som vi snart är klara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0