1.a Maj

Kvälls kvisten och klockan är dryga kvart i 12.. Börjar bli trött nu men ett tag till ska jag nog orka hålla ögonen öppna. :)
Karn min sitter och ritar.. Donnisen sover och jag sitter här och funderar på vafan jag inte bloggar längre för..:/    Ursha skärpning... blir deprimerad av att se att ja inte ens lagt upp nått på sjuuukt länge.. :O  Why??  hmm..
Får börja igen.. SKÄRPNING!!!

Haft en mysig men ändå smärtsam helg.. I fredags på jobbet lyckades jag skära av mig en bit av ringfingret... Blodet bara forsade.. och jag fick RÅ panik.. Men min älskling kom och hämtade mig direkt och vi åkte in till löwet. Tårarna bara sprutade.. men helvette vad ont det gjorde...  Drog av mig en bit av vänstra ringfingret. hela nageln och en bit av toppen... Skulle vara snäll och hjälpa kocken med att hacka persilja till salladsbuffén och slinter groft med en helt nyöppnad GLOBAL kniv. :( AJJEEH!!!
Men är omplåstrad nu.. och läkaren sa att det skulle läka fint. men att de kommer nog ta några månader innan det ens ser lite bra ut. :(  Så blir inga fina naglar på ett tag :( *Suck*

Men jag har ialla fall tur som har en så underbar älskling som hjälper mig med allt :D Känner mig typ grovt handikappad som inte ens kan tvätta håret själv lixom haha :P

Igår var det Valborg . :) hade en mysig middag tsm med min babylove och hans familj. Grillade och hade det allmänt mysigt. Kiakde film och tog det lugnt.

Idag söndag: Vaknade i hyffsad tid idag. Kikade lite film med älskling och sen tog vi en tripp till Kista C. När vi kom hem tvättade vi bilen och storstädade den invändigt. :) den blev jätte fin IIIIH :D *Blink*
Storstädade hemma också så nu är det jätte fint :D det är visserligen alltid fint här men det moste ju ändå städas ibland :P *Fniss*  Nääe nu börjar ögonen säcka ihopp här.. SkA hoppa in i en dusch med älskling nu och sen somna till en film typ :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0