Vatten

Nu är en lång powernap avklarad och middag står som prio nr:1 just nu. Sen blir det ut och gå en stund till med Donna. Just nu ligger hon ute på balkongen och sover.
Jag vaknade nyss med världens huvudvärk.. ändå har jag druckit vatten i mängder idag. :(  Så får se om det går över snart. 
Saknar min Prins jätte mycket nu :(  Men han jobbar till 21.00 ikväll.
Ska röjja upp lite i köket nu sen in på http://tv3play.se och kika på Semesterduellen.. haha tycker det programmet är grymt roligt.  Vad människor kan se olika på att åka på semester. :P  En själv är glad bara man kommer bort ibland när det väl gäller.
Får se sen om jag tycker att Thailand med Älskling är lika bra som en svensk sommar ute i Skärgården som jag är van vid. Men allt är bäst bara det är tillsammans med min Alex<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0