Tennis

God förmiddag :) Sitter just nu på tåget på väg till Sollentuna. Ska hämta Alex lillasyster Amanda (5år) på hennes tennis. Sen blir det till att åka hem till alex mamma och vara barnvakt tills imorgon kväll :) så vi får se vad vi hittar på för bus :D kanske går och badar eller nått.. Har Donna med mig på tåget och hon tycker att det är sjukt varmt stackarn. Hon har snart halsat hela min vatten flaska *fniss* hon kommer bli så glad när hon får träffa Amanda. Och Amanda kommer nog bli ännu gladare för att jag har med Donna haha. Söta unge asså!!! Strålande väder ute!! Men imorgon ska det regna envälde min iphoe.. Men men!!! Vill inte ha regn vill ha sol!! Det får gärna vara sol ute ända fram till att jag börjar jobba 5 juli. Saknar min älskling också :( ska vara ifrån honom i nästan två hela dygn.. Jag älskar dig min Alex<3<3 glöm aldrig det!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0