Sussa

Hemma igen efter en god middag hos pappa tillsamans med älsklingen och Donna.
Har piffat till elgrillen så den är i fint skick inför sommarens grillning på balkongen. Har precis blitt klar och gissa om mina älsklingar ligger och tok sover i soffan.. haha så sjukt söta båda två.. Får knappa lite tyst på tangentbordet så ingen av dem vaknar *Fniss* 
Blir till at se nån film eller två snart innan det är dags för sängen..   Hoppas det är FINT väder imorgon.. och inte sådär halv klart som det varit idg.. Så jag kan ligga och dö på balkongen och sola mellan varven i tvätt stugan :D
två maskiner på 45-50minuter typ.. Så de e ju perfect om det blir kanon väder imorrn..  
Imorgon är det Fredag :d Wiiii  NICE!!   Ska försöka dra med mig Alex så att vi kanske kan dra och ta ett kvälls dopp imorgon kväll eller nått :D Vore awsome!! Eller om det blir så att vi hämtar båten i helgen och drar ut och myser mitt ute på sjön istället.. kanske kan åka nån annan stans där det är fint och bada då :D  Lite trevligare också när man har båt som man kan ta sig lite längre ut med.
Jag har inte tagit något dopp i år ännu.. har tyckt tt det har varit allt för kallt.. men ska försöka ge mig på det snart :D



MINA FINA!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0