Sommarsnygg runt handleden

Mitt sommartema detta år på smycken är nog att det ska se så lätt ut som möjlight. inga färger bara enkelt vitt och silver. det är sjukt snyggt i sommasolen mot en brun handled.
Förra året var jag riktigt mycket inne på att det skulle vara stora berlocker i alla världens färger oh gärna glassar och cupkakes.. men iår får det bli lite mer åt pärlor och silver.  Det blir nog en SNÖ OF SWEDEN sommar för min del när det kommer till just smycken. 
Får se hur det blir i skoväg senare under sommaren. Har varken haft tid eller pengar att spendera på sor just nu..:/
Men men jag hoppas att det kommer. :D
Har gett mig fan på att sluta shoppa och spara pengarna istället.  För jag och Älskling hade tänkt åka till Thailand i Vinter. <3
Så jag kan lika gärna shoppa där istället *Ler*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0