Regn regn regn

Heeelluueeee!!!
Vart vaken sen 05.30 och haft tvättstuga och allt möjligt. Har dock fortfarande tvättsuga men den är snart över. Äntlgen är det Fredag. Idag blir det till att aaa Tvätta klart.. sen städa så det är helg snyggt här hemma. Byta lakan i sängen och hänga upp all rentvätt i garderoberna. Sen ska jag försöka peta i mig lite lunch och eftersom att det regnar så pass mycket idag så skippar jag promenaden. kanske tar den ikväll om inte annat. 
Vi får se vad som händer och sker idag.. Jag och Älsklingen hade planerat att åka in till stan och strosa runt lite.. men nu blev ju vädret så pass taskigt så jag vette fan om det är lönt att åka in idag.:/  Vi hade till och med planerat att åka tåg in för att slippa leta dyra parkeringar inne i stan.. men men vi får se hur det blir. Annars blir det nog bara till att tanka massa filmer och ladda med nått gott att tugga på :)

haha Knappt så att Donna vill gå ut i det här vädret.. Hon hoppar ner för halva trappan sen stannar hon när hon känner att taket tar slut och det regnar på  henne. så försöker hon vända och hoppa tillbaka upp. haha *Ler* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0