Randig älskling

God morgon Tisdag!
Det är härligt väder ute idag igen.. Solen skiner och det är varmt med svala vindar. Klockan är runt 11.00 nu och jag har hunnit med en hel del sen jag vaknade tidigt i morse. 
Har hunnit väcka min Älskling vid 5.30 för att han skulle komma upp till Jobbet. Gjorde frukost åt han och pussade honom hejdå.  06.00 somnade jag om och vaknade med ett ryck 07.30 och bestämmde mig för att nu var det dax att kliva upp. Drog på mig mjukisarna och gick ut med Donna. Trött som fan stog jag där och halv vinglade vid brevlådan.
Gick upp igen.. Åt lite frukost och sen har jag vart riktigt aktiv med att försöka få ett vettigt jäkla jobb.. 
Hmmm.. får kämpa på.. på Fredag blir det ialla fall en arbetsintervju så (håll tummarna att det går bra)

Ska försöka ta mig ut på en lååång prommenad med donna för att få ut lite utav vädret idag. Får se vart vi hamnar. :)
För att senare på eftermidagen vänta in att Älskling kommer hem från Jobbet :D


Så här glad och fin är min tjej idag! <3 Tuggandes på sin favvo leksak "Busen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0