På ett strå

Nu blev det lite finare väder ute helt från no where. Ska glida in till Märsta en stund med Alex och tanka bilen och plocka upp Fille.
Ska nog ut och promenera lite i det fina vädret sen. Får se om jag lyckas få med mig Älsklingen tihii.
Imorgon skulle det bli finare väder så ska fan dö ute på balkongen heeeela dagen från 10.00 - 15.00 LÄTT!!  Grymt skönt med SOL & SOMMAR.
Tror Alex ska ut och måla med Fille på väggen. Så får trippa förbi där sen och kika på hur det blir sen. :D
Man blir så inåt helvete mygg biten av att stå där för länge så vette fan om jag känner för att dra på mig leggins, mjukisar t-shirt och tjocktröja med luva och gärna en halsduk haha .. annars blir man totalt mygg biten.. :( *Hemskt*
Det kliar så förbaskat haha
Behövs städas här hemma också, det blir lätt stökigt när man inte har nån diskmaskin ännu.  Och speciellt när man käkar nästan alla mål om dagen vid vardagsrumbordet. 
Plockade smultron när jag var ute med Donna tidigare idag. :D Yammiii!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0