Och så var det dax igen..

Haha förstår att det inte kan vara roligt att läsa min blogg.. Jag skriver ju aldrig nått.. :/   Men har bestämmt mig nu som många andra gånger också men nu får det ta och bli nått av det hela istället för att blogga om att jag ska börja igen på riktigt och sen bara skiter allt sig och det tar sisådär 30 dagar tills nästa inlägg..   Tråkigt men jag vet inte varför.. pallar lixom inte bara .. men nu får det bli ändring.. Vill ha min och Älsklingens sommar dokumenterad så man kan gå tillbaka sen och kolla och drömma sig bort till just "Då"  Och "åååh minns du det där?"

Det är sommar nu! ÄNTLIGEN!! Det är Underbart att bo här i Sigtuna med min älskling och våran lilla skrutta. Oslagbart! Att flytta hit är det bästa jag har gjort. Jag/vi trivs här sååå bra. Världens lugnaste område och allt är bara possetivt men läget! Grönt Grönt Grönt vilket håll man än ser åt. AMAZING!!!
Har försökt att vara ute så mycket jag kunnat nu under lång helgen. Försöker pressa sol om jag orkar.. men de e så hmmm VARMT att ligga på balkongen i Gassande hetta..  Men men jag ska inte klaga :)


Långhelg från Onsdag till Måndag:

I Onsdags morse kring 7.00 rörde jag mig hemifrån för att åka till Sollentuna hem till Alex mamma, för att hjälpa henne med att fixa inför Jennifers Student. :)  Allt blev jätte fint. Kring 13.00 försökte vi hinna till hennes utspring mitt inne i stan.. Och v han preci efter en massa strul, bilköer och knäppa tunnelbanor.. haha
Och ja jäklar vd fin hon var när hon kom ut och stod där i sin sjukt snygga Karen Millen klänning.
Senare på kvällen blev det ett stort firande med vänner och familj.. Måste äga att jag trivs så jäkla bra med hela Älsklingens familj! Alla är lika underbara! <3 HJÄRTA!!!


Fina tjejen!!



Jag gjorde desserten och det blev en succse, bara lite små sött kanske.. *Fniss*
Blev Cupcakes men en fin sommar look. :)

Fina va? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0