Nästan

Godmorgon..
Torsdag idag och ingenting planerat. Ska ut och gå en promenad strax oh sen tror jag det bara blir till att krypa ner i soffan och glo film tils Älsklingen kommer hem.
För någon timma sen när jag vaknade till liv.. försökte jag lcka mina naglar med akryl för att få dem att hålla, så att dem växer och inte går sönder.. men akrylen sprack på visa av naglarna så det ser helt fucked upp ut.. :/
men men sånt som händer. Jag hoppas naglarna håller sig så alla blir lika långa och fina i alla fall.
Äntlign är det nästan helg.. IMORGON är det fredag *Wiii*
Älsklingen är ledig i helgen så blir till att ha en mysig helt <3 Hoppas det blir fint väder så man kan dra iväg och bada <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0