Lite smått

Soolen tittar fram lite granna bakom dem mörka molnen. Håller tummarna för att denna dag åtminstonde kan ha lite sol HELA dagen :D
Har precis käkat frukost ihop med älsklingen. och nu har han åkt iväg på äventyp med Wenker. Dem skulle iväg och glo lite bilar. :)
Så jag oh Donna ska försöka hitta på nått skoj.. Hmm men vadå (?)  Jag ska nog försöka ge mig in på att fixa naglarna eller nått. ÄNTLIGEN har ju fingret jag skar av vuxit ut så pass myket att det ser normalt ut nu haha. Är fortfarande öm i nageln där och det ilar i hela handen om jag råkar stöta i just den nageln.. men läkaren sa att det kunde göra ont flera år efteråt. *Suck* men men. Vad jag sk ha för färg på nagrlarna har jag dessvärre ingen som hells aning. Jag vet i alla fall att jag INTE ska använda mig utav nån acryl idag ialla fall. Måste dock försöka få bort den spruckna acrylen som sitter som sten på naglarna just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0