Gräs

Efter en lång promenad och efter att ha solat i dryga en timma och 20minuter så  är det dax för lunch.  Så kommbinerar träning och solning med en nytig god Lunch.
En ljumen broccoli kaka med gräslök och en kall plommontomat och paprika sallad.  *Mmmm*
Nu är jag helt slutkörd.. Så nu blir det en powernap till en film med Lillvoven och sen ut och gå en stund igen. Det är UNDERBART väder ute så vill inte ta misste om det.
Plus att jag ammlar på mig lite färg då också :D *Wiii*
Har inte solat solarium en enda gång detta år.. så får se om jag lyckas bli lika brun som förra sommaren, hmm..
Men jag har ju typ "Semester" nu nån vecka till så jag får bara ta det lungt heeela dagarna och njuta ett tag till, innan slitet böjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0