Fästing koll!!!

Beautiful morning!
Godmorgon.  Vaknade idag av att mobil larmet stod och skrek.. Och det värsta jag vet är när en Iphone spelar upp sina DRYGA signaler.. Waaaahhhh..
Men men.. det var bara att resa på sig och gå upp. Gjorde i årdning lite varmt Blackcurrant Te åt älsklingen för han kännde sig lite smått dålig i halsen :(
Ursha hoppas fan att han INTE blir sjuk nu!!  Stackars älsklingen min!  
När vi satt i soffan och zapade på TV'n Så kommer Donna fram till alex och vill bli kliad. Såg Alex till in stora förvånelse att Donna hade världens jävla fästing bakom örat. *Panik* (Hon har aldrig någonsin haft en enda fästing förut)
Så det var bara att kasta sig över lilla prinsessan för att plocka bort den. Men jag tror att huvudet sitter kvar..:/  Den satt som sten asså och Lilltjejn skrek ju när vi gjorde allt vi kunde för att få bort den där jäkelt så smärtfritt som möjligt.  Så får se hur det ser ut lite senare i eftermiddag. Hoppas det är bätter. Och å hon inte kliar allt för mycket på den!
Nääe fan nu är det slut pladdrat här.. Nu ska jag ut och lång prommenera. :'D  Sen lägga mig och dö i solen på balkongen och önska att dagen går fort så min Underbara Karl kan komma hem igen!!



(äckliga djur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0