En Lördag i Juni

Vi hade en jätte mysig Fredgas kväll igår.. Vi hade middag och Rosé ute på balkongen.. och efter det så drog vi iväg en stund och lekte lite hej vilt med Montana burkarna på väggen.
Jag försökte ge mig in på att göra en rosa old-school ros.. haha men de vette fan om jag lyckades med.
Idag Lördag..  Händer det ingenting alls faktist ska bara ta det lungt och slappa heeela dagen har jag bestämmt mig för..  Har typ "Semester nu en - två veckor till"  Så ska väll försöka som sagt "Pressa" sol varige dag det är fint väder.  Alex jobbar till 21 idag :(   Längtar massor efter honnom redan.. inge kul när han jobbar helg..Ursha.
Ska ta med mig den minsta datan ut på balkongen och glo film medans jag solar tror jag :D haha
Har lite promblem när det är tyst.. kan inte ligga still då.. blir bara drygt och obehagligt.. Speciellt när det är FÖR varmt.. Moste se till att ha någonting som jag kan stimmulera mig med.. Glor film typ :D  Blir skit bra..
Lilltjejen brukar vela följa med ut och ligga tätt intill mig.. fast gärna i en lite mer skuggad fläck kanske.. eftersom hon är så pass mörk i pälsen så blir det ju fööör varmt för stackan.. hon bara over dagarna igenom nu när det är så varmt ute.. Ska försöka gå ner till Munkholms badet med henne nån gång i veckan sådär så hon får bada lite också :) Hon tycker om när man går långt ut i vattnet och sedan släpper i henne så att hon kan få simma tillbax själv in till strand kanten. Knäppa hund men söt är hon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0