Blött

Det har verkligen regnr hela hela hela dagen idag. *Suck*  Vart tog det fina vädret som jag längtata efter?? :O  Ville ju ut och bada i hekgen ju.. Men det ska tydligen bli regn hela helgen så det är bara att ändra om i planerna och komma på nån "innomhuslek" istället.
Men men det är faktist mysigt att bara ligga ihopp krupn tätt intill sin älskling och glo film dagarna i enda också.
Har dock sett allt i film väg just nu känns det som..:/  Så väntar otåligt på att dem nyaste filmerna ska släppas i en bättre kvalite än typ TS/CAM. 
Har varit ute några gånger idag men det har max varit fram och tillbak till tvättsugan och in och ut ur bilen med älskling ett par ggr.. men jag har inte varit ute och gått nån lång promenad idag.. :/ Det är så trist väder och kallt och ruggigt så jag skippade det idg. Får hoppas på bättre väder imorrn.. ialla fall lite uppehåll och torrt på marken *Fniss*

Just nu: Vaknade precis upp efter en timmas lång power nap.. och försöker hetts väcka Alex nu så han inte ska sova bort hela kvällen. Donna sover också fortfarande men det är lite lättare att väcka henne än att få upp en stor karl ur sängen.. Man behöver bara viska (Ska vi gå ut) Till Donna så står hon upp på bara någon hundradels sekund, haha
Ska försöka leta bland film mapparna på datan och se om jag hittar nått som var länge sen man såg och glo det tills man somnar i soffan tillsamman med Grönsaker och Dipp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0