At home

Måndag 4 Juli.
Känns som att dagrana bara har flygit förbi nu.  Och att Sommaren snart är över. :(
Vill ha värmen och solen tillbax.. Inte såhär grått trist och kallt (?)
Enligt Aftonbladet skulle Juli tydligen bli varm med det skulle regna igenom hela månaden.. *Suck*

Har precis käkat tsm med min Älskling Och nu ska han på äventyr hem till sina Grabbs.
Så jag ska gosa ner mig i soffan med Donna och glo film.


Idag har jag vart ute på lite små äventyr ner till jobbet och tillbax haha :P
Fått ett schema på kommande veckor och snackat lite skit med kollegor.  Trivs jätte bra och det går sjukt bra.
Så det här ska jag klara av :D

Imorgon bär det av ut till Arlanda för att kika på det andra jobbet och få veta lite mer om det.
Om det ens är värt att ödsla extra timmar på.. men lite extra klirr i kassan säger man ju aldrig nej till. *BLINK*

(Måndagens middag bestod utav En fin köttbit, Råstekt potatis och en baby spenat sallad)


(MIN fina karl står i hallen på väg ner till bilen)


(lill tjejen sitter så fint och väntar på att få ett "Varsegod")


Kommentarer
Postat av: juicy

vad är det mer för jobb än arlanda? =)

2011-07-04 @ 20:38:37
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0