2 Januari 2011

Ligger just nu i sängen..  Tandvärken har släppt efter att ha vart hög på nått citodon liknande i några dagar.. och nu börjar vinter influensen smyga sig på..   har  grymmt ont i halsen.. hostar, nyser och mår grymmt dåligt.. :(
Ligger verkligen benkad i sängen just nu.  Min Älskling ligger typ tvärs över sängen och ner på golvet och ritar :)
Ska försöka komma ut och iväg till affären för att kirra lite grejjer till middagen ikväll :)  Och ja funderar starkt på att införskaffa mig glass för mitt halsont...
Värsta ja vet är nog att ha ont i halsen.. Ursha!!!

Blir nog bara en mysdag och film-maraton med min älskling heeeela långa dagen.. :D   Taccos till middag..  och bara en jäkla massa pussar!!  :D 

Jag Älskar Dig Alexander<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0