Tisdagen den 8.e Februari 2011

Igår kväll somnade Jag och älskling typ 21.15 eller nått sånt. Hade sån fruktansvärd huvudvärk. Så efter att ha glorr typ 2filmer så var de sängen och båda två tvärslockande.
Hade ställt klockan på dryga 07.55 för att Alex skulle ut och vända på bilen. Och då passade jag på att gå ut med vovven också. efter att ha sovit typ klockan runt så va vi båda pigga redan då.
Och när ja kom ut fick jag mot min förmodan se att de låg ÄNNU mera snö ute på backen..  URSHA!!!  Ge mig VÅR nu!!!!!!!  Jag älskar verkligen snön men nu får det vara nog.

Det är den där kännslan av att hösten är förbi och när man bara längtar efter att den första 3decimeter djupa snönn ska falla så att allt blir som ett enda stort vitt sagoland! Den kännslan är underbar. men när snönn har legat kvar på backen i snart 4 månader så finns inte den där kännslan kvar.  För när solen glimmtar fram och himlen är alldeles klar blå.. så vill man bara ha vår. ge mig typ MAJ nu nu nu....

Idag: Tisdag den 8.e Februari.
Hmm jaaå vad står på listan idag.. hmm...  Har glott på två filmer hitills ( I rymden finns inga kännslor & Pineaple express ) och hunnit stor städa hela köket ordentligt.
Har också hunnit med att färga håret (hade världens blonda utväxt haha) Och nu hamna jag här framför mini Samsungen. Älskling pälsklingen sitter och ritar med sina grymmt fina tush pennor.



Ska iväg och handla inför kvällens middag snart. :)
Ha en toppen Tisdag.
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0