Bara en månad efter.

Så där ja.. nu är jag tillbaka från dryga en månads avhopp från bloggandet..
Har haft så grymt mycket annat för mig så har helt enkelt inte pallat att blogga alls. Men ska försöka komma igång igen nu.
Det är väll ingenting speciellt som har hänt under denna månad. Jobbat och trallat omkring bara typ. Vart med Älsklingen och bara tagit det lugnt.
Förhoppningsvis om allt går vägen, så får vi oss en lägenhet så snart som möjligt. *Hoppas hoppas hoppas*
Har varit och kollat på 2st grymmt snygga i sigtuna. så HOPPAS vi får nån av dem!!!  IIIHHHH

Har legat sjuk i över en vecka nu.. Började med att få nå fruktansvärt ont i bihålerna och sen blev de bara värre och värre. Sen lyckades jag smitta ner min Älskling också. Ursha :( Så nu ligger min stackars underbara också.. :(
Så denna hekg blev inte så upptecksveckande.. Vi hade planerat att gå på bio oh se Disney's Trassel. Men det blev ingen av. efter som ingen av oss kännde oss sådär jätte pigga. Så det får bli till nästa helg eller nån gång nu i veckan. Inatt åkte vi och hämtade Älsklingens mamma och hans lillasyrra på Arlanda.nDem hade spenderat helgen i Paris. Och vi fick låna Passat'en över helgen. Så vi plockade upp dem. Planet va jätte försenat och landade inte fören 00.00 typ..
Så vi skjutsade hem dem.. Och spenderade natten där.
Idag har det lekts en hel del med Amanda (Alex lilla syrra)  Pet Shop's och lekt frisörer. haha  Gulliga UNGE asså!
PUSS!!!

Det är Februari.. Shit.. Januari gick grymt fort tycker jag. Det är lixom den 7/2 idag redan..snart är det fan vår! *Längtar*

10/2 N
u på Torsdag är det MIN födelsedag. Blir hela 21år.  Nu kan ja sluta fylla år tycker jag.  Det räcker så, 21 är en bra ålder. Äldre behöver jag inte bli nu *Fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0