The weekend

Lördag: Sov hos Alex i Fredags.. Och han va så trött på Lördag morgon.. så ville inte väcka han typ.. Wenker skjutsde hem mig.. *Tack snälla*
Joar (min kusin) fyllde hela 11år. Så en del av släckten firade honom. Gulliga unge asså.. :)
Sen kom Malle och hämtade mig och vi tog en tripp till Väsby Centrum. Sen försökte vi komma på vad kvällen skulle leda oss..  Vi drog upp till Lellens och grabbarnas studio  och tog en Cancer pinne med dem typp..  
Drog igång världens bästa låtlista på Spotify *DJ ALIGATOR* och nöööj utav bara hell.. 
Åkte till Statoil.. kirrade en Sprite och åkte sen hem till Alex och Wenker för att börja kvällen..
FRAM MED MARTININ och så va kvällen igång..  Vi hade en helt okej kväll..  Vi röjjde i bilen hela kvällen.. haha ;D  Åkte lite vart som.. Sigtuna och väsby fick bli bra.. :P Haha
Sen tog vi oss hemmåt och ja tvär decka med Baby typ efter lite natt snack...  iiiiihhhh

Söndag: Tog en lååång Dusch *Blink* ..Kikade på IDOL, Och sen drog vi till Donken.. Käkade.. och åkte hem igen bara.  Malle kom och hämtade mig..  skjutsade hem mig.. och sen har bara dagen varit chill..  Ritat typ och bara tagit det lungt hos mamii.
Blir myskväll med film och nå gott.. tsm med Josse ikväll..  Tihiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0