Onsdag

Dagen avklarad istortsett.. :)
Jobb årdnat på KC.. Weee    Börjar på Fredag. Och innom några veckor så blir jag förhoppningsvid deras nya Vimmel Fotograf. :) LYCKA!!!!    Får hålla på med någonting som jag verligen tycker är roligt.  MYS!!! :D

Haft en strålande morgon ihopp med min baby.. :)   Plus strålande väder.
Tog en prommenix med Malle också.  Och sen drog jag mig hemmåt. Käkat middag och nu sitter jag här i Köket hos Mamii och dricker en Latte medans hon sitter ute på ballkongen och snackar sit med min moster..  Och snart ska hon ställa sig och göra Coccosbollar haha :D  Yammii...

Ikväll blir det antingen att ta en öl med Malle på Garage.. eller ut och trammsa med Grabbarna typ.
FårLa se va som händer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0