Lördag

Sitter just nu hemma och trollar med Tuschpennorna typ.. :)  Sitter och ritar med andra ord.. Fördriver tiden lite typ..  Tog en promenad upp till Centrum nyss för att handla lite.. Och joo vad händer JUST då när jag ska utanför dörren??? Jo det börjar Spöregna.. INTE NICE!!  men men.. fick springa över till Pappa och hämta mitt paraply som ena lillsyrran hade tagit.. SUCK..   men men de gick.. även fast ja va halvt dyngsur när jag kom hem igen..  :P

Alex kommer snart över.. :) Så blir till att spendera kvällen med honom<3<3
Ska få honnom att lira DJ HERO med min.. vare sig han vill eller inte *Fniss*  Sen blir det väll middag och film-mys skulle jag tippa på. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för foundation och puder? :) du är jätte vacker!

2010-09-21 @ 22:31:23
Postat av: Anonym

vad använder du för foundation och puder? :) du är jätte vacker!

2010-09-21 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0