Friday candy

Blev en box vitt.. 6st Cornona Extra och en av mina favvisar. ;)  En BACARDI Mojito. Yammiiii Fredgas godis!
Nu blir det till att ta de lungt en stund med Mamii.. :)
Sen kommer Malle över senare ikväll sen.. Och sen blir det utgång :)
Får se om de går att göra nått skojj med håret.. efter att ja klippt mig haha :P  Får leka mig fram (A)
Blir säkert bra.

Baby slutar inte fören 12 inatt.. Så ska släpa med mig Wenker ut ikväll sen också, om jag lyckas. haha får muta han med lite Corona. :'D


Kommentarer
Postat av: Åsa

JAMMI med moskiten...mo skiten..mos kiten ;)attans god men för dyr säger din papps...dyr öl kan han köpa minsann ;) ha en kul helg Emily :) kramar

2010-09-10 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0